Not all scars show, not all wounds heal. Sometimes you can't always see, the pain someone feels

- -

Sunday, January 1, 2012

Words = Prayer

banyak yang bilang perkataan itu adalah doa, kadang-kadang kita mesti berhati-hati dengan apa yang kita ucapkan, sebab mungkin saja apa yang kita ucapkan itu terjadi,,

seperti kejadian barusan yang saya alami, saya ingat sempat menyinggung seorang sobat saya sewaktu ospek di ITS di postingan blog ini beberapa minggu yang lalu, dan ternyata tadi siang secara kebetulan saya bertemu dengan sobat saya itu di pura rawamangun, haha dunia ini memang kecil ya selebar daun kelor kalau orang-orang bilang, anyway, I wish you goodluck buddy, I apologize for what I've done 5 years ago.. haha.

"and no one really knows what they are searching for"
- Good Charlotte. We Believe -


0 comments:

Post a Comment